Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Annelie Finnebäck - 7 mars 2010 11:51

Min nya säng 


Vi har kommit in från en långpromenad med hundarna. Idag ska jag bara njuta av valparna, uppdatera några hemsidor, trimma, lyssna på en ljudbok och ta det lugnt.


Här är en bild på min nya säng från Ikea som jag köpte igår. Jag är jättenöjd! Överkast och kuddar kommer från http://www.gripsholmpalandet.se Det är en webbutik med personlig service som jag kan rekommendera. Jag fick tipset i min tur från en vän och det tackar jag för.


”Ödet ger oss släktingar, men våra vänner väljer vi själva” av Jaques Delille.

Det är ett av mina favoritordspråk. Vänner vänder inte kappan efter vinden, utan de har integritet, står för sina åsikter och man kan hålla dem i handen när det blåser. Man kan skratta och gråta ikapp tillsammans. Packa in sig i en bil och åka mil efter mil och bara trivas tillsammans.


Några av oss ses nog på Facebook under dagen.


Ta hand om er idag!



Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards