Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Annelie Finnebäck - 1 mars 2010 17:59


En bild från en av våra promenader då det inte snöade och solen sken :-)


Har trampat runt i djupsnö och skottat snö idag. Det blev kallt om fötterna och tårna ömmar fortfarande. Så blev jag en erfarenhet rikare, det blir andra stövlar nästa gång . Hur får man erfarenheter? Jag får det genom att leva mitt eget liv. Mitt liv är inte isolerat från andra människor utan det jag läser, ser och hör tar jag del av också. På så vis kan man se hur andra agerar och inte agerar utan man beter sig likadant själv. 


Det som är skönt med bloggar och hemsidor, är att man kan välja vilka man vill besöka. Det är inte ett måste att läsa allas bloggar, välj den du mår bra av. Det här är min blogg och mina tankar, små som stora. Nu när valparna ligger i valplådan så har jag surfat runt och läst mina vänners bloggar och det är alltid lika trevligt att ta del av era tankar och åsikter.


Jag surfar gärna runt på andras hemsidor och läser om valpkombinationer och följer foton som publiceras på valparna. Jag är glad för alla mina vänner som delar med sig av sina tips och råd om allt möjligt och ger mig feedback. Det är också trevligt att träffa uppfödare och få se deras valpar, man lär sig alltid nya saker. I söndags var jag snabbt över till Kaspelix och hjälpte henne att fota sin Q-kull.


5-milen igår var spännande och Sverige gjorde bra ifrån sig återigen!


Ikväll blir det trimning av Tage. Har myst med valparna idag och gissa, jo även fotograferat dem :-). Det kommer nya bilder på valparna imorgon på hemsidan.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards