Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Annelie Finnebäck - 26 februari 2010 19:11


Gul tik & röd tik i Ordspråks-kullen   


Flera har frågat mig vad Doxa gör nu när Virus har fått en valpkull. Doxa skulle mer än gärna vilja hjälpa till med valpkullen . Hon skulle gärna vilja byta plats med Virus, få mysa med valparna och äta mängder med mat . Bättre tikar än Doxa och Virus får man leta efter, stabila och coola, mina underbara Mohner-tjejer.


På promenaden idag såg vi flera älgar. De är hungriga nu och går oblygt mellan husen och letar mat. Två parkerade sig utanför vårt staket hela eftermiddagen. Nu funkade det inte att ladda över bilden från mobilkameran så förhoppningsvis kan jag visa en bild av dem för er imorgon istället.


Har planerat för min trädgård idag. Kan nog bli bra :-). Gäller bara att hitta en lucka i utställningskalendern.


Fotat valparna igen, det är svårt att låta bli . De ändras inte så mycket från dag till dag men jag vill dokumentera så mycket jag kan, tiden går ju så fort.

Boende är fixat till Malmö, tack för det kära vänner!


Kennel Kaspelix har en hane kvar i Q-kullen, han beskrivs som en Tage men svart/silver. Gärna till någon som är utställningsintresserad. Kontakta Maria Engström, kennel Kaspelix www.kaspelix.com

Kanske blir det en svart/silverhane från Kaspelix här hemma .


Trevlig fredagskväll!



Aprikos tik i Ordspråks-kullen

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards