Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Annelie Finnebäck - 15 februari 2010 19:01


Underbara Doxa (Mohner's By The Way)


Fick nedan lästips från tomtemor.bloggplatsen.se. Det ger lite perspektiv på tillvaron:

http://www.expressen.se/kronikorer/lizamarklund/1.1881641/liza-marklund-ingen-debatt-om-kvinnofortrycket


Förutom ovan lästips så har jag förstått att man inte behöver plantera tulpanlökar när man har Dvärgschnauzer peppar/salt . Jag gillar Liza Marklunds debattartiklar men nu på sista tiden har jag inte hunnit hänga med, förstår inte varför . Har köpt nya inredningstidningar trots att jag inte hunnit läsa de förra numren än . Den som spar han har! Jag får läsa ikapp djupa debattartiklar och inredningstidningar när valparna fötts. Imorgon blir det trimkväll, då kommer Kaspelix-Maria med barn och trimmar.


Tova (Brackets Fröken Fuji) vår fodertik är hemma på besök för att bli trimmad så nu är det trångt i soffan vill jag lova. Hon är så mysig och go, tänk i april är hon två år. Tiden går så snabbt, känns som det var igår vi var i Tjeckien hos Kennel Astronaut och parade hennes mamma Doxa (Mohner’s By The Way). Men Tova ska inte paras i år utan vi väntar och parar våra tikar det året de fyller 3 år.


Trevlig kväll alla!


 Lite bilder från Prag februari 2008:


         




Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards