Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Annelie Finnebäck - 13 februari 2010 19:32


Fleecejackor från Dvärgschnauzerringen www.dvargschnauzer.se


Idag bar det iväg till Stockholm med trevliga vänner för att sen möta upp fler vänner och delta på Dvärgschnauzerringens årsmöte som började kl. 10.30 Jag hann inte prata med alla som vanligt . Men vi ses snart igen på någon utställning . Grattis till alla er som blev bästa svenskfödda hane och tik i respektive färg, bästa lydnadshund och årets guldhund!


Det här var femte helgen i rad med aktiviteter i Dvärgschnauzerringens regi, nu är det lite lugnare de närmaste helgerna.


  

På vägen hem stannade vi i Västerås på Pizza Hut. En i gänget som inte var hungrig innan, åt X antal bitar (säger inte hur många bitar eller vem det var) mer än att det inte var jag .


Nu har jag köpt fler doftljus från Partylight; Sun Kissed Cotton, Mango/mandarin samt Strawberry. De doftar helt underbart. Äntligen har jag kommit mig för och inhandlat fleecejackor från Dvärgschnauzerringen, en röd och en grå.


Nu har jag tänt ljus med doften Strawberry och ska mysa i soffan tillsammans med hundarna framför TV:n.


Trevlig lördag alla!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards