Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Annelie Finnebäck - 12 februari 2010 20:20

  


Hallon från min trädgård, långt under snön finns hallonplantorna nu :-)


Jag brukar skoja om vad man gjorde innan man skaffade Dvärgschnauzer och blev en obotlig schnauzernörd . På väg hem från jobbet idag så funderade jag på vad jag gjorde innan. Jo, jag sydde gardiner. Nej, jag skojar inte . Jag och en kompis handlade hur mycket tyger som helst. Sen planerade vi och sydde i timmar. Jag bytte gardiner en gång i månaden och det var aldrig samma gardinuppsättning två gånger. Nix, varje månad var det nya uppsättningar som gällde.


Virus mage växer och hon mår toppen! Vi har varit ute på promenad och nu ligger hon bredvid och snusar gott. Att ha Dvärgschnauzer är en underbar livsstil!


Ikväll ska vi bara slappa, ta det lugnt och titta på Heroe's. Imorgon blir det en tur till huvudstaden och Dvärgschnauzerringens årsmöte. Ska bli trevligt att träffa alla vänner igen. Några av oss har setts flera helger i rad nu. Hur ska vi klara oss nästa helg utan varandra .


  


Virus och Doxa, en bild från 2006


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards