Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Annelie Finnebäck - 11 februari 2010 19:52

Krokusar, en tidigare vårbild


Idag blev det kycklingsspett tillsammans med goda vänner på Sallad-Inn i Örebro. Kan verkligen rekommendera Sallad-Inn på Järnvägsgatan om ni är i Örebro någon gång. Kaspelix-Maria och Diezel-Lena var inne i Örebro och shoppade och då passade vi på att luncha tillsammans. Jättetrevligt tjejer, det får vi göra om snart! Jag var så hungrig så jag hann äta upp maten innan jag tänkte på att fota med mobilen .  


Jag är så glad över mina vänner, det vet jag att ni alla ska veta! Ibland är man dålig på att ge ros till sina vänner, men här strör jag rosor över er :-) Raka, ärliga, omtänksamma är ni - tänk om alla hade er som vänner! Bättre med flera goda vänner än flera halvgoda .


Kram alla vänner!




Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards