Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Annelie Finnebäck - 5 februari 2010 20:18


Grannarnas hästar


Ett bloggtips som inspirerar och ger eftertanke, kika in på Tomtemors blogg (länk hittar du längre ner till höger) och läs inlägget från 4/2, jag håller med till fullo! Ta extra hand om era vänner som har det tufft. Vänner ska man vara rädda om och inte ta för givna. Jag är så glad över mina! De står för sina handlingar, de håller vad de lovat, de stöttar, de kommunicerar och är ärliga.


Det är drygt tre veckor kvar till Virus valpning och jag är så jag inspirerad. Nästa vecka ska jag åka och inhandla det som behövs för valplådan . När Doxas kull föddes våren 2008 bodde vi hemma hos Veronica, Velvet Dandy’s (i väntan på att jag fick flytta in i mitt hus) så lånade vi Velvet Dandy’s valplåda. Det blir besök på Ikea, Beijers och Bauhaus nästa vecka. Är så glad över alla mina vänner som delar med sig av sina tips och erfarenheter!


Sen funderar jag fortfarande på vilket tema Virus och Tages valpar ska få. Jag döper inte mina kullar efter alfabetet utan kör med tema. Förra kullen fick ett kamera-tema och nu funderar jag på om jag ska spinna på namnet Virus.

När man inte har större problem än vad man ska döpa valparna till så får man känna sig väldigt nöjd :-).


Imorgon blir det återigen en dag i Dvärgschnauzerringens tecken! Cirkelutbildning i Steg 2 i Örebro som Maria Engström och Yvonne Kronstrand håller i. Ska bli jättekul!


Ha det gott alla vänner!



Dagens lunch från Lucullus chark, räk- och kräftpaj. Helt underbar!  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards